Zahoďte zábrany a ukážte aj vy svoju individualitu spolu so značkou DIESEL
Renzo Rosso, zakladateľ značky DIESEL, nebol žiadny dizajnérsky génius. Nemal ani veľa peňazí. Mal však tú pravú kombináciu tvorivosti, odvahy a cieľavedomosti. V roku 1978 pracoval v bežnej textilnej firme. Renzo však videl, kam sa bude módny priemysel uberať a vo firme Moltex, kde pracoval, kúpil 40-percentný podiel (z pôžičky od otca) a presvedčil väčšinového majiteľa, že by sa mali začať orientovať na denim. Firmu neskôr premenovali na Diesel a začali šiť a predávať. V roku 1985 sa Renzo rozhodol, že je čas oddeliť sa od vyššie spomínanej firmy a stal sa tak jediným majiteľom značky Diesel.
Prvá predajňa bola otvorená roku 1991 na Lexington Avenue v New Yorku, priamo oproti veľkému obchodu Levis. Džínsy Diesel vyzerali oproti "levisky" obnosene a gýčovité, pretože boli vyprané a samá diera, ale práve vďaka týmto vlastnostiam sa stali obrovským hitom. Uvoľnený a rebelský štýl si zamilovala generácia dospelých, teenagerov i detí.
V posledných rokoch venuje spoločnosť Diesel pozornosť predovšetkým mladej generácii, a to sponzorovaním projektov ako Charitatívny viedenský ples proti AIDS, festival Sundance Film alebo Diesel-U-Music. Na módnych veľtrhoch má spoločnosť vždy jeden z najväčších „stánkov“ a vždy ide cestou ľahkého rebelstva.
Diesel je tiež známy pre svoje marketingové kampane - tá s názvom "BE STUPID" otriasla nielen svetom marketingu. Skvelé a vtipné vizuály s hláškami ako: "Múdrosť má mozog, bláznovstvo má gule!" Alebo "Chytrí kritizujú, blázni vymýšľajú!" Si zamilovali blázni po celom svete.
Ďalším z úspechov tejto celosvetovo dostupnej značky je, že od roku 2008 je jednou z prvých spoločností, ktorej oblečenie sa objavuje aj vo videohrách.
Diesel skrátka nemožno ignorovať, pokiaľ si potrpíte na originalitu a nezávislosť v obliekaní.
Privítajte s nami túto výnimočnú značku v našom portfóliu a vyberte si svoj kúsok ešte dnes!